Výmolovy varhany v Doubravníku, 1760
Cabanilles, Frescobaldi, Kerll, Krieger, Muffat, Pachelbel, Rossi, Strozzi
Iohannis Cabanilles: Tiento XVII De “Pange lingua” in D
Gregorio Strozzi: Toccata quarta per L’elevatione
Michelangelo Rossi: Toccata Settima
Varhany s osmnácti rejstříky ve dvou manuálech a pedálu postavil v roce 1760 Jan Výmola.
Restauroval je Dalibor Michek v letech 2009 až 2013.
Varhany osmi diecézí
Johann Jakob Froberger (1616 – 1667): Toccata in F
Zlatá Koruna – klášterní kostel Nanebevzetí Panny Marie / Českobudějovická diecéze
Abraham Starck 1699 (II/P20) – konzervace Vladimír Šlajch před 1989
Johann Jakob Froberger: Toccata in F
Johann Pachelbel (1653 – 1706): Ciacona in d
Plasy – dříve konventní, nyní farní kostel Nanebevzetí Panny Marie / Plzeňská diecéze
Abraham Starck 1688 (II/P28) – rekonstrukce Vladimír Šlajch 2006
Johann Krieger (1651 – 1735): Passacaglia in g
Doubravník – farní kostel Povýšení svatého Kříže / Brněnská diecéze
Jan Výmola 1760 (II/P18) – restaurování Dalibor Michek 2009-2013
Johannes Brahms (1833 – 1897): Chorálová předehra a fuga O Traurigkeit, o Herzeleid
Rychnov nad Kněžnou – zámecký kostel Nejsvětější Trojice / Královéhradecká diecéze
Jiří Španiel 1843 (II/P37)
Robert Schumann (1810 – 1856): Kánon h moll op. 56, č. 6
Jaroslav Tůma (1956): Improvizace – Interludium
Olomouc – katedrála sv. Václava / Olomoucká arcidiecéze
Rieger 1886 (III/P50)
Enrico Bossi (1861 – 1925): Téma s variacemi cis moll
Litoměřice – katedrála sv. Štěpána / Litoměřická diecéze
Jehmlich 1944 (IV/P53) – generální oprava Jehmlich 2000
Bohuslav Martinů (1890 – 1959): Sonáta pro cembalo / transkriboval J. Tůma
Ludgeřovice – farní kostel sv. Mikuláše / Ostravsko-opavská diecéze
Rieger 1932 (II/P45) – generální oprava Robert Ponča 2005
Jaroslav Tůma: Lidská křaplavost aneb anjelská líbeznost
(podle Adama Václava Michny)
Litoměřice – katedrála sv. Štěpána / Litoměřická diecéze
Anonymus před 1627 – restaurování Vladimír Šlajch 1992
Jaroslav Tůma: Vyšehrad – improvizace na symfonickou báseň Bedřicha Smetany
Praha – bazilika sv. Petra a Pavla na Vyšehradě / Pražská arcidiecéze
bratři Paštikové 1903 (III/P49)
Solum Car.L.Men
Písně z polského evangelického zpěvníku / Hommage to Carl Maria von Weber
varhanní improvizace na nástroji firmy Schlag und Söhne, Pokoj (Polsko)
Nová generace a středoevropské varhany čtyř staletí
Egedacher 1732, Späth 1750, Výmola 1760, Sauer 1874, Schlag & Söhne 1899, Schuke 1905, 1908, Šlajch 2004, 2013, Mathis 2014
hrají Ludmila Dvořáková, Peter Höngesberg, Michaela Káčerková, Vladimír Kopáčik, Juraj Mičúnek, Ivana Michalovičová, Marek Mosnár, Daniel Knut Pernet, Marie Pochopová, Juraj Slovík, Tomasz Soczek, Pavel Svoboda, Ondřej Valenta, Marie Zahrádková, Iveta Zaťková
produkce nahrávky: Jaroslav Tůma
Musicae fons aureus
Karel Blažej Kopřiva, Jan Václav Stamic, Jan Křtitel Vaňhal
České varhanní koncerty 18. století doplňují Kopřivovy drobnější preludium a fugy.
Jaroslav Tůma hraje na varhanní pozitiv a regál z dílny Vladimíra Šlajcha,
na dobové nástroje jej citlivě doprovází Hipocondria Ensemble.
Astor Piazzolla: Historie tanga
Působivá transkripce slavného Piazzollova díla pro flétnu a kytaru (zde flétna a cembalo) Historie tanga je doplněna slavnou skladbou téhož autora Oblivion, tentokrát ovšem s doprovodem varhan. Na nahrávce dále zazní Tanec fúrií (z opery “Orfeus a Euridika”) Christopha Willibalda Glucka, Benátský karneval od Paula Agricola Genina, Sonáta fis moll pro sólovou flétnu, op. 140 Sigfrida Karg-Elerta a stále půvabné Ave Maria Charlese Gounoda.
Yoshimi Oshima: flétna, Jaroslav Tůma: cembalo, varhanní pozitiv