Nová generace a středoevropské varhany čtyř staletí
Egedacher 1732, Späth 1750, Výmola 1760, Sauer 1874, Schlag & Söhne 1899, Schuke 1905, 1908, Šlajch 2004, 2013, Mathis 2014
hrají Ludmila Dvořáková, Peter Höngesberg, Michaela Káčerková, Vladimír Kopáčik, Juraj Mičúnek, Ivana Michalovičová, Marek Mosnár, Daniel Knut Pernet, Marie Pochopová, Juraj Slovík, Tomasz Soczek, Pavel Svoboda, Ondřej Valenta, Marie Zahrádková, Iveta Zaťková
produkce nahrávky: Jaroslav Tůma
Musicae fons aureus
Karel Blažej Kopřiva, Jan Václav Stamic, Jan Křtitel Vaňhal
České varhanní koncerty 18. století doplňují Kopřivovy drobnější preludium a fugy.
Jaroslav Tůma hraje na varhanní pozitiv a regál z dílny Vladimíra Šlajcha,
na dobové nástroje jej citlivě doprovází Hipocondria Ensemble.
Astor Piazzolla: Historie tanga
Působivá transkripce slavného Piazzollova díla pro flétnu a kytaru (zde flétna a cembalo) Historie tanga je doplněna slavnou skladbou téhož autora Oblivion, tentokrát ovšem s doprovodem varhan. Na nahrávce dále zazní Tanec fúrií (z opery “Orfeus a Euridika”) Christopha Willibalda Glucka, Benátský karneval od Paula Agricola Genina, Sonáta fis moll pro sólovou flétnu, op. 140 Sigfrida Karg-Elerta a stále půvabné Ave Maria Charlese Gounoda.
Yoshimi Oshima: flétna, Jaroslav Tůma: cembalo, varhanní pozitiv
Svatohorské chórové varhany
Hudba pro dva klávesové nástroje, tři až čtyři ruce a dvě až čtyři nohy na dvojpozitiv z dílny Vladimíra Šlajcha hrají Karel Paukert a Jaroslav Tůma
Aurelio Bonelli (c. 1569 – 1620): Toccata Cleopatra à 8 anonymus (18. stol.): Concertino à due Johann Ludwig Krebs (1713 – 1780): Koncert a moll Josef Blance (1775 – 1811 nebo 1750 – 1841): Concerto de dos Organos Johann Christoph Kellner (1736 – 1803): Quartetto [pro tři ruce a pedál], Fuga d moll Ernst Friedrich Gäbler (1807 – 1893): Introdukce a fuga c moll, op. 10 Keral Paukert & Jaroslav Tůma: Rytmy a barvy – improvizace (Na stopě Růžovému panterovi, Rytmy a barvy, Jak se Vám líbí?, Vzpomínka na Ligetiho, À Niels Wilhelm Gade)